آموزش کامپیوتر برنامه نرم افزار هک اینترنت ویندوز

مقاله امنیت بازی کامپیوتر کتاب ویروس ترفند موبایل هک موبایل

آموزش کامپیوتر برنامه نرم افزار هک اینترنت ویندوز

مقاله امنیت بازی کامپیوتر کتاب ویروس ترفند موبایل هک موبایل

آموزش.کامپیوتر نرم افزار سخت افزار کتاب مقاله رایگان ترفند مطال

بازدید : 3 مرتبه
تاریخ : یکشنبه 3 بهمن ماه سال 1389

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از 99 درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود. حال همان طور که می دانید به روز رسانی این بسته ها و نرم افزارهای امنیتی به دو صورت آنلاین، که متداول ترین راه ممکن بوده ولی به خاطر حجم های بالای این گونه آپدیت ها در مرحله ی اول و سرعت های پایین اینترنت و سایر مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ی دانلود برای بسیاری از کاربران کاری بسیار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روش دوم یعنی به صورت آفلاین که به خاطر داشتن مزیت های فراوانی همچون امکان ادامه ی دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن برای بی نهایت سیستم، سرعت بسیار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ویندوز و هزاران مزیت دیگر طرفداران بسیاری داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد انجام می پذیرد. حال از آنجایی که یافتن آپدیت های آفلاین به روز و مطمئن نیز خود مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ایجاد روشی جدید و با ارائه ی آپدیت های آفلاین نرم افزارهای امنیتی محبوب و پرقدرتی همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لینک مستقیم و برای نسخه ها و ورژن های مختلف و به روز رسانی هر چند وقت یک بار آن ها این مشکل کاربران را نیز برطرف نموده و باز هم خدمتی به شما دوستان عزیز آسان دانلودی نماید تا بتوانید بسته های امنیتی خود را بروز نگه داشته و سیستم خود را در مقابل خطرات محافظت نمایید. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



ادامه مطلب...
طبقه بندی: آپدیت آفلاین همه آنتی ویروسها
ارسال توسط سعید
بازدید : 3 مرتبه
تاریخ : یکشنبه 3 بهمن ماه سال 1389

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب...
طبقه بندی: آپدیت آفلاین همه آنتی ویروسها
ارسال توسط سعید
بازدید : 13 مرتبه
تاریخ : شنبه 2 بهمن ماه سال 1389

آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد:
1-مقدمه ای بر نحوه عمل رمزگذاری
2-سیستم های رمزگذاری امنیتی
3-کلید متقارن
4-رمز نگاری کلید عمومی
‏5- SSL و TLS
6- الگوریتم آمیزش

1-مقدمه ای بر نحوه عمل رمزگذاری
هنگامی که ما از اینترنت استفاده می کنیم، آنطور که ظاهرا به نظر می رسد فقط با کلیک کردن روی لینک هاو دریافت منفعل اطلاعات مانند خواندن اخبار یا ارسال پست های وبلاگ خود در وب مرور نمی کنیم، بلکه مقدار زیادی از زمان ما حضور شامل ارسال اطلاعات خود ما به دیگران است. سفارش خرید چیزی از فروشندگان آنلاین در اینترنت، صرف نظر از اینکه کالای درخواستی کتاب ، سی دی یا هر چیز دیگری باشد و یا ثبت نام برای حساب آنلاین، نیاز به وارد کردن اطلاعات حساس شخصی ما دارد. یک معامله معمولی ممکن است نه تنها شامل پرسش برای دریافت نام و نام خانوادگی ما ، آدرس ایمیل و آدرس و شماره تلفن های محل سکونت ما باشد، بلکه نیاز به وارد کردن کلمه های عبور و شماره شناسایی شخصی (PINs) باشد.



ادامه مطلب...
طبقه بندی: مقاله
ارسال توسط سعید
بازدید : 21 مرتبه
تاریخ : شنبه 2 بهمن ماه سال 1389

کرم های کامپیوتری (Computer Worms) گروهی از بدافزارها هستند که از شبکه های کامپیوتری برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران (کامپیوترها یا شبکه های دیگر) استفاده می کنند. آنها از نقص های سیستم عامل و نرم افزارهای موجود بر روی کامپیوتر برای نفوذ به آن استفاده می کنند.
کرم ها با ویروس ها تفاوت دارند. ویروس ها با اتصال به برنامه های دیگر منتقل و تکثیر می شوند. اما کرم ها بی نیاز از برنامه های دیگر می توانند خودشان را به طور مرتب در کامپیوتر میزبان یا دیگر کامپیوترهای مرتبط کپی کنند و جابجا شوند. کرم ها معمولا به شبکه ها آسیب می زنند. برای مثال از پهنای باند آنها برای فرستادن کپی هایی از خودشان برای دیگران استفاده می کنند.

مقدمه
برخی از کرم های کامپیوتری مخرب نیستند، فقط از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر تکثیر می شوند بدون اینکه تغییری در سیستم عامل آنها ایجاد کنند. البته اگر این تکثیر زیاد باشد، می تواند با پرکردن هارد یک کامپیوتر و یا مصرف کردن پهنای باند شبکه، مشکلات جدی به بار آورد. تصورش را بکنید که به خاطر یک کرم! نتوانید از اینترنت استفاده کنید یا سرعت شبکه محلی تان به شدت کند بشود.
کرم ها مانند هر برنامه دیگر از یکسری کد تشکیل شده اند. گروهی از کدها مسئول تکثیر کرم هستند. بقیه کدها که نقشی در تکثیر ندارند Payload (بازده) نامیده می شوند.



ادامه مطلب...
طبقه بندی: مقاله
ارسال توسط سعید
بازدید : 21 مرتبه
تاریخ : شنبه 2 بهمن ماه سال 1389
سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

زمانی که صحبت از درمان کامپیوتر آلوده به میان می آید، همه ما به سرعت دست به کار شده و برای رفع مشکل تلاش می کنیم. اما واقعا چقدر در مورد ویروس ها، جاسوس افزارها، تروجان ها، کرم ها و تفاوت بین آنها می دانیم؟ در این مقاله یک راهنمای مفید برای درک همه انواع بدافزارها (malware) و تفاوت آنها نسبت به هم ارائه خواهیم داد.

نکته بحث امروز -البته برای کمک به آموزش دوستان و خانواده خود- در مورد انواع مختلف بدافزارها و کنار گذاشتن باورهای غلط و اشتباه در مورد ویروس ها و کلا بدافزارها است. کسی چه می داند! حتی اگر خیلی هم حرفه ای باشید، شاید با خواندن این مقاله یک یا دو چیز جدید هم یاد بگیرید.

بدافزار چیست؟
واژه بدافزار کوتاه شده نرم افزار مخرب (malicious software) است این واژه اصطلاحی عمومی برای توصیف تمام ویروس ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها ، و تقریبا هر چیزی که به طور خاص برای صدمه به کامپیوتر و یا سرقت اطلاعات طراحی شده، می باشد.



ادامه مطلب...
طبقه بندی: مقاله
ارسال توسط سعید
بازدید : 21 مرتبه
تاریخ : شنبه 2 بهمن ماه سال 1389
سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

با  رعایت و کنترل موارد ذکر شده در این مقاله، به راحتی کامپیوترتان را در براربر اسپم، ویروس، اسپای ور و دیگر انواع بد افزارها محافظت خواهید کرد. این لیست که توسط شرکت مایکروسافت و برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است، برای همه انواع کامپیوترهای خانگی و شغلی کاربرد دارد. بخصوص کامپیوترهایی که با آنها از خانه به انجام کارهای اداری و شغلی می پردازید.

همیشه از یک دیواره آتش (فایروال) برای استفاده از اینترنت استفاده کنید.
 فایروال کمک می کند تا هکرها، ویروس ها یا کرم ها قبل از آنکه بتوانند از طریق اینترنت به کامپیوتر خانگی شما نفوذ کنند، توسط ابزارهای امنیتی فایروال غربال شده و نتوانند به اطلاعات شما دست یابند.
در صورت استفاده از ویندوز 7، ویستا یا ویندوز ایکس پی سرویس پک 2 (SP2) یا 3،  ویندوزتان از  یک فایروال روی خود برخوردار است که به طور پیش فرض فعال است.

نرم افزارهای خود را بروز رسانی کنید.
به روز رسانی نرم افزارها به طور منظم می تواند نقش تعیین کننده ای در حفظ کامپیوتر یا شبکه  خانگی در بالاترین سطح امنیتی ممکن داشته باشد



ادامه مطلب...
طبقه بندی: مقاله
ارسال توسط سعید
بازدید : 43 مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 29 دی ماه سال 1389



ادامه مطلب...
طبقه بندی: اینترنت

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable در ماه دسامبر شبکه اجتماعی فیس‌بوک امکان تغییر صفحه شخصی (پروفایل) کاربران خود به ظاهر جدید را عرضه نمود. در ابتدای کار و در ماه اول کاربران باید میان ضاهر جدید و قدیمی صفحه پروفایل خود یکی را انتخاب می‌کردند اما از امروز فیس‌بوک بروزرسانی صفحه پروفایل تمام کاربران به ظاهر جدید را آغاز کرد.

در ظاهر جدید صفحات پروفایل کاربران امکاناتی همچون رابط کاربری جدید برای دسترسی به تمام عکس‌های کاربر و درج جزئیات جدیدی همچون کار و شغل و تحصیلات کاربر گنجانده شده است و همچنین به کاربران اجازه داده شده است که دوستان خود در فیس‌بوک را در دسته‌های متفاوت طبقه‌بندی کنند. اضافه شدن لیست علاقه‌مندی‌هاو جزئیات جدیدی مانند بخش “درباره من” از جمله امکانات جدید پروفایل تازه کاربران خواهد بود.

ارسال توسط سعید
بازدید : 37 مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 29 دی ماه سال 1389

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی “سی.ان.ان”،  لورا بوش همسر جرج بوش رییس‌جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که همسرش به دستگاه آی‌پد خود اعتیاد پیدا کرده است.

لورا بوش در یک مصاحبه تلویزیونی (اینجا بینید) اعلام کرده است که برای او اینکه بتواند همسرش را از گجت اپل محبوبش دور نگهدارد، کار بسیار سختی شده است.

وی در این مصاحبه تصریح کرده است که او (جرج بوش) هر روز صبح قبل از اینکه روزنامه‌اش برسد، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال را در آن (آی‌پد) می‌خواند.



ادامه مطلب...
طبقه بندی: عمومی
ارسال توسط سعید
بازدید : 39 مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 29 دی ماه سال 1389



ادامه مطلب...
طبقه بندی: عمومی

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو یک مادر ۲۲ ساله آمریکایی نوزاد ۳ ماهه خود را به خاطر مزاحمت در هنگام بازی مزرعه حیوانات در فیس‌بوک به قتل رساند.

الکساندار وی‌توبیاز از منطقه جکسونزویل فلوریدای آمریکا هنگامی که در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حال بازی مزرعه حیوانات (Farmville) بوده، نوزاد پسر سه ماهه او به شدت در حال گریه کردن بوده است و او که علاقه‌ای به دست کشیدن از بازی محبوب خود نداشته به شدت از گریه کردن نوزاد خود عصبانی می‌شود.

ارسال توسط سعید
بازدید : 38 مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 29 دی ماه سال 1389



ادامه مطلب...
طبقه بندی: عمومی

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو «شینون جانسون» مادر ۳۴ ساله آمریکایی پس از آنکه در تماس با نیروهای پلیس اعتراف کرد که دلیل غرق شدن چند ماه پیش کودک یک‌ساله او در وان حمام، تنها گذاشتن کودکش در حمام به علت سرگرم شدن در فیس بوک بوده است، بازداشت شد.

Shannon Johnson

ارسال توسط سعید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد